Doradztwo, dojazd do Klienta, osobiste wsparcie technika
W EDER chcemy dbać o naszych Klientów zapewniając nie tylko możliwie jak najwyższą jakość naszych wyrobów na bazie włókna szklanego i aramidowego, lecz także gwarantując fachowy serwis. Dokonując u nas zamówienia, mogą Państwo liczyć zatem na kompleksową obsługę – od doradztwa w zakresie doboru odpowiednich rozwiązań i materiałów po fachowy montaż, szybkie naprawy oraz konsultacje telefoniczne w razie wątpliwości związanych z eksploatacją naszych pasów PTFE.
Profesjonalny serwis pasów PTFE
Jeśli zachodzi potrzeba założenia pasa u Klienta przez naszą wyspecjalizowaną i doświadczoną ekipę serwisową, Klient zostaje poinformowany o tym podczas rozmowy z doradcą. Doświadczona i znakomicie przeszkolona załoga serwisowa udzieli Państwu instruktażu i praktycznych wskazówek dotyczących użytkowania zakupionego pasa PTFE.
Każdy nasz doradca posiada minimum 5 lat doświadczenia w branży pasów PTFE, dlatego też jesteśmy pewni, że przekazywana przez nich wiedza oraz udzielane informacje pomogą Państwu w pełni wykorzystać potencjał naszych wyrobów, bez względu na profil Waszej działalności.
Usługi serwisowe świadczymy zarówno na terenie całego kraju, jak również poza jego granicami.
Całodobowy kontakt do serwisu
Jeżeli pojawiają się jakiekolwiek wątpliwości lub trudności zarówno podczas montażu, jak też już w trakcie eksploatacji któregokolwiek z naszych wyrobów, możliwy jest całodobowy kontakt bezpośrednio z serwisem pod numerem telefonu: +48 539 537 653.
Nasi technicy chętnie pomogą rozwiązać problem jeszcze w trakcie rozmowy telefonicznej. W razie potrzeby bądź konieczności dokonania naprawy zakupionych u nas pasów PTFE możliwy jest dojazd ekipy serwisowej do Klienta.
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z naszym specjalistą!
Dobierzemy rozwiązanie PTFE idealne dla Twojej firmy!